vrijdag, juni 22, 2007

Het wordt een drukke zomer

Zonder het te beseffen hebben we onze zomer weer goed volgeboekt. En blijkbaar hadden we toch wel Spaans moeten leren (maar ja, geen tijd he...). Begin Juli vlieg ik via Belgie naar Barcelona voor een conferentie. Daarna ga ik nog even in Belgie bij vrienden en familie op bezoek. Eind juli vliegen Sofie en ik dan samen (terug) naar Belgie voor de trouw van mijn zus An en David. De dag na het trouwfeest vlieg ik dan direct naar San Diego voor een andere conferentie. Eind Augustus vliegen Sofie en ik dan samen naar Bogota in Colombia om de trouw van Patrick en Liliana bij te wonen. Daar blijven we dan enkele dagen en dan vliegen we door naar Lima, Peru voor een kleine twee weken vakantie. We zullen dus niet veel last hebben van de koude en foggy zomer in San Francisco. Spanje, Colombia en Peru: misschien was het toch wel de moeite geweest om Spaans te leren...

Maar eerst krijgen we nog Stijn en Katia, vrienden uit Belgie, op bezoek. Zij zouden elk moment moeten toekomen vanuit Yosemite National Park. We gaan dus weer enkele dagen toerist kunnen spelen in eigen stad ;-). Dit weekend staat er o.a. de befaamde Gay Parade op het programma.

Geen opmerkingen: