woensdag, januari 16, 2008

Vriendelijke mensen

Deze ochtend was ik van plan de eerste keer terug naar de Pilates les te gaan, om 8u15 in Berkeley. Vroeg maar te doen, want we hebben sinds de jetlag van Belgie onze wekker nog altijd om 6u staan, en opstaan op dat uur valt nog altijd goed mee (zal wel niet meer voor lang zijn vrees is).

Maar blijkbaar was mijn abonnement vervallen 2 dagen geleden (tja, dat weet je niet he als je lange tijd niet meer geweest bent), en ik kon niet binnen in de sportzaal. Het loket ging pas open om 9u: 45 minuten wachten en mijn les missen! Tja, op zo'n moment vind je het precies wel zonde dat je voor niets om 6u uit je bed gekomen bent :-)

Maar wonder boven wonder liep daar een heel vriendelijke man rond die mij zomaar een gratis dagticket heeft geschonken zodat ik niet tot 9u moest wachten om toch binnen te kunnen (hij had een soort extra voucher die je op een dag naar keuze kunt gebruiken). Mijn dag, die eerst slecht begonnen leek, kan al niet meer stuk. Het doet toch goed als mensen zo vriendelijk zijn! En ja, het doet ook goed om meer te sporten. Vanaf nu terug 3 keer per week, heb na de les om 9u mijn abonnement verlengd. Maar het stilliggen had toch niet al teveel schade aangericht: ik kon redelijk vlot mee met de oefeningen voor level 2 (alle, elegant zal het er wel nog niet uitgezien hebben). Ben met alle nieuwe energie goed aan het werken vandaag, zo snel dat ik zelfs tijd heb om een blogje te schrijven over de middag ;-)

1 opmerking:

Annelica zei

Wow, om 8u15 al aan het sporten... die jetlag moet wel ENORM zijn :)