vrijdag, februari 02, 2007

Security Deposit

We zijn ondertussen een dikke maand verhuisd en hebben nog steeds onze security deposit van het vorige appartement niet teruggekregen (zie enkele posts terug). Heb dan nog maar is met zoon Prasad gebeld. Na herhaaldelijk afleggen heeft hij dan toch een keer, ik denk per vergissing, mij terug gebeld. Zijn moeder is blijkbaar "out of town" voor 3 weken. Ik heb echt goesting om als dedective daar voor hun huis eens een dag post te vatten om te zien of ze niet met ons voeten aan 't rammelen zijn. In elk geval, binnen 3 weken ga ik er eens langsgaan...

Als jullie tips hebben of weet van legale mogelijkheden om onze 1300$ terug te krijgen, mag je die altijd bij de comments achterlaten.

2 opmerkingen:

saskia zei

Hey,

hier is de website van de rent-control organisatie in San Francisco: http://www.sftu.org

Je kan daar iets vinden over security deposit. Ik van hier in LA, dat gewoon dreigen met naar die mannen te stappen met een klacht vaak al genoeg is om gedaan te krijgen wat je gedaan wilt hebben.

Sofie & Bart zei

merci, de brief is verstuurd. Als ze tegen eind februari niet betaald hebben, gaan we naar de court, maken we dat ook is mee...