woensdag, februari 28, 2007

Google

Misschien hebben jullie het al gemerkt, maar sinds enkele dagen heb ik een tellertje geplaatst op deze blog site. Altijd interessant om te volgen van waar mensen op je blog terecht komen. Zo houdt die teller ook de "referring link" bij, de link waarop geklikt werd voordat op deze blog werd terecht gekomen. Het grappigste is om te zien wat mensen "googlen" om hier terecht te komen. (Mijn excuses als ik toevallig jouw google search ertussen heb gezet)

Een selectie:
  • www.google.be/search?hl=nl&q=ik wil en honorary consul zijn van belgie&meta=
  • www.google.be/search?hl=nl&q=altijd ziek op skireis&meta=
  • www.google.nl/search?hl=nl&q=gevaarlijke straten in san francisco&meta=
  • www.google.be/search?q=belgie,san francisco, uur vliegen&hl=nl&start=10&sa=N
Grappig he. Ik zal dan maar ineens een antwoord geven op al deze vragen:
  • Ga is met de honorary consul praten, mevr. Bral hier in San Francisco.
  • Ga niet skien na een deadline, maar neem eerst een weekje vakantie om te ontstressen en gan dan op skivakantie
  • Gevaarlijke straten in San Francisco. Dit is Amerika, elke straat is potentieel gevaarlijk. Een voorbeeld: Head Street (ons vorig adres), daar werd enkele weken geleden een vrouw op haar fiets doodgeschoten om 6a.m., zonder reden. 8th Street (ons nieuw adres), hier werd de ruit van onze huurauto ingeslagen. Ik denk dat je in SF wel voor elke straat iets zou kunnen zeggen. Maar geldt dat niet voor elke wereldstad?
  • Brussel - San Francisco is ongeveer 12u vliegen, maar San Francisco - Brussel is maar 11u vliegen. Raar maar waar.
Dus, als jullie nog eens googlen met deze search termen, en je komt hier terecht, dan heb je juist gegoogled ;-)

Geen opmerkingen: