maandag, oktober 01, 2007

Bezoek!

Ons vorig bezoek (Wim en Kristof) was nog maar net weg, en de volgenden stonden hier al: Frederik, Gert, Wim en Bert (zoals hieronder op de foto te zien).

4 vrijgezellemannen in San Francisco, wat gaat dat geven?

Wim is net zoals ik (en Sofie nu ook eigenlijk) "nen Adams". Samen organizeren wij al een aantal jaren een weekend voor een hele bende dat we Adams&Adams weekend gedoopt hebben. Maar dit jaar konden Sofie en ik er spijtig genoeg niet bij zijn. En dat deed toch wel op die moment serieus pijn. Dus we vinden het super plezant dat we nu toch nog een beetje de sfeer van het Adams&Adams weekend kunnen proeven: een frigo vol met bier en spek met eieren als ontbijt!

Mijn favoriete bier, en ja, niet alleen omdat het mijn naam draagt.

Spek met eieren tussen een bagel. Tegenwoordig vaste kost bij onze bezoekers.

1 opmerking:

saskia zei

Het is inderdaad een van de betere bieren die je hier kan vinden.

Ik herken vooral oude presidiumleden tussen jullie vrienden :)