zondag, augustus 05, 2007

Paper...

... anniversary. Jaja, Sofie en ik zijn vandaag precies een jaar getrouwd (voor de wet dan toch). Amaai, dat jaar is snel voorbij gevlogen. Maar spijtig genoeg kunnen we ze niet samen vieren. Gisteren (zaterdag) was het nog trouwfeest van mijn zus, maar vandaag moest ik al direct terugvliegen naar San Diego voor de SIGGRAPH conferentie. Het gevolg is wel dat ik een superlange anniversary heb (dat blijft hier maar de 5de augustus met al die uurverschillen). Maar het is toch wel heel spijtig dat Sofie en ik het niet samen kunnen vieren. We maken dat wel goed op de dag van ons kerkelijk huwelijk.

Nog enkele fait divers i.v.m. mijn vlucht:
  • de metaaldetector op Zaventem ging af, ook al was het enige metaal dat ik droeg onze trouwring (toch mooi he op onze huwelijksverjaardag),
  • de eerste vlucht Brussel - Washington had 2 uur vertraging,
  • maar ik kreeg zowaar zonder al te veel zagen een plaats aan de nooduitgang... wat een beenruimte (zouden de miles dan toch beginnen opbrengen?),
  • het was de laatste vlucht voor de piloot,
  • we hebben weer een bijna-landing gedaan, maar er stond weer een vliegtuig in de weg, dus moesten we snel terug opstijgen. De piloot was wel blij, zo kon hij nog een kwartiertje langer vliegen voordat hij op pensioen ging,
  • het is hier super druk op Washington, amaai, nog nooit gezien,
  • mijn connectie naar San Diego heeft ook 2 uur vertraging, dus ik heb "geluk" en zal vanavond laat toch nog op mijn hotel zijn (in tegenstelling tot een hele hoop andere Belgen die allemaal hun vlucht gemist hebben).
Groetjes vanuit Washington!

2 opmerkingen:

Tom en Roosje zei

Proficiat met jullie papieren huwelijksverjaardag !!
We drinken er eentje op als jullie terug samen in San Francisco zijn ;-)

Nico zei

Oops, je hebt dan blijkbaar toch de Fast Forward gemist... Geen nood, Mark heeft het goed afgehandeld hoor ;-) (inclusief knipoog naar Fedkiw)