zaterdag, mei 26, 2007

Onverwacht

Onverwacht zal ik begin Juli toch eventjes naar Belgie komen. Samen met een Chinese collega heb ik een artikel aanvaard voor een conferentie in Barcelona (Hij is wel de "eerste auteur" zoals wij dat noemen). Maar doordat zijn vrouw juist vorige week bevallen is van hun eerste (en laatste) kindje en hij zijn vrouw en die kleine toch wel is wil gaan bezoeken in China, mag ik in zijn plaats naar de conferentie in Barcelona. Allemaal goed en wel, maar vind maar is een goedkope vlucht een maand op voorhand. Blijkbaar bestaat de goedkoopste oplossing erin om naar Belgie te vliegen (1000 dollar) en dan van Belgie met Iberia naar Barcelona te vliegen (70 euro). How convenient, hehe. Dus al bij al valt dat nog mee. Gevolg: ik zal dus van 7 juli tot en met 11 juli in Belgie zijn! En twee weken later, op 26 juli, komen Sofie en ik samen af voor een tiental dagen.

3 opmerkingen:

Sven zei

hmmm van 7 juli tot 11 juli. how convenient
De verfborstels liggen klaar ;)

nee grapje, ge zult wel beter dingen te doen hebben ;)

Sofie & Bart zei

Hey Sven, ik wil gerust een dagje komen helpen! Dan heb ik ineens jullie nieuwe thuis een keer kunnen zien.

Sven zei

een paar dagen in Belgie en dan komen helpen? nee nee nee, ge moogt gerust eens komen kijken, maar ge hebt wel beter dingen te doen dan te helpen ;) Het was maar een grapje he.