woensdag, juni 18, 2008

Antibiotics

Blijkbaar zijn er in Amerika 4 manieren om op de niet normale manier aan antibiotica (in dit geval amoxicillin) te geraken zonder voorschrift:
  • ga naar een dierenwinkel (aan vissen wordt blijkbaar dezelfde antibiotica gegeven)
  • rij zuidwaards naar Mexico
  • koop ze in een "ethnic market"
  • koop ze op het internet
Een en vier combineren lijkt het best te werken: google met de termen "fish antibiotics".

En dan nog de wijze raad:
"We don't recommend you do this but if you do, the key is to buy from a trustworthy pharmacy. Word of mouth is the best way to choose one. Otherwise you must screen them carefully."
Ik heb mijn antibiotica toch maar op de gangbare manier gekocht. Na lang zoeken heb ik een dokter gevonden, die ook nog nooit van mijn verzekering gehoord had, maar die mij toch kosteloos heeft ontvangen en van een voorschrift heeft voorzien. Nu hopen dat de bacterie zijn weg naar Sofie niet vindt.

1 opmerking:

marijke zei

Ocharme sukkelaar toch! Moet ik straks wat kippensoep komen brengen (ik beloof dat ik ze ergens zal kopen en niet zelf zal maken)? ;-)