donderdag, juli 12, 2007

Terug in Amerika

Ik ben op dit moment welgeteld een half uurtje terug in Amerika. Moest overstappen in JFK en moet nu nog een 3-tal uur wachten op de volgende vlucht naar SFO. Gelukkig hebben ze hier internet (wel niet gratis, maar ja). Ik profiteer er dan ook van om nog net op tijd (deadline is vandaag) enkele reviews af te werken en te submitten.


Bedankt aan iedereen voor de leuke avonden en etentjes in Belgie. Ik heb niks moeten missen (van koninginnehapje, tot mosselen, tot een goeie steak en brochette en natuurlijk de Belgische pintjes). Mijn excuses aan alle mensen die ik niet heb kunnen bezoeken, maar mijn verblijf was een beetje te kort. Binnen exact twee weken komen Sofie en ik dan samen terug, en dan zullen we jullie zeker wel een bezoekje brengen!

Geen opmerkingen: